Ajutoare alimentare Uniunea Europeană

 

 

 

ANUNȚ IMPORTANT!

 

Miercuri, 19 aprilie 2023, în Piața Rizer, va începe distribuirea pachetelor cu alimente din partea Uniunii Europenetranșa 6, către beneficiarii venitului minim garantat (V.M.G.) și toți membrii familiei acestora, precum și către familiile beneficiare de alocație pentru susținerea familiei (A.S.F.), în cadrul Programului Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate POAD 2019/2023, la nivelul municipiului.

Acțiunea de desfășoară prin intermediul Cantinei de Ajutor Social.

Pachetele cu produsele alimentare se vor ridica personal de către beneficiarii programului POAD 2019/2023, de la centrul de distribuție din Piața Rizer, programul fiind de luni până vineri, între orele 8,00 și 16,00.

Pentru a putea ridica produsele comunitare, beneficiarii trebuie să se prezinte cu următoarele documente, în original: actul de identitate valabil al persoanei titulare; actul de identitate valabil al soțului/soției/concubinului/concubinei; certificatul de naștere al copilului, după caz.

Numai în cazul în care vor exista stocuri, după epuizarea pachetelor destinate persoanelor beneficiare ale venitului minim garantat (V.M.G.) și familiilor beneficiare ale alocației pentru susținerea familiei (A.S.F.), luni, 22 mai 2023, la ora 8,00, la centrul din Piața Rizer, va începe distribuirea pachetelor cu alimente din partea Uniunii Europene, tranșa 6, către persoanele cu handicap gradul I și handicap gradul II.

Pentru a putea ridica produsele alimentare comunitare, beneficiarii - persoane cu handicap gradul I și gradul II sau aparținătorii acestora, trebuie să prezinte următoarele documente, în original: buletinul persoanei titulare/certificatul de naștere după caz; buletinul aparținătorului; certificatul de handicap în original și în copie. Copia după certificatul de handicap se oprește la dosarul distribuției POAD 2019/2023 ca document justificativ.

Fiecare beneficiar va primi câte o cutie cu produse alimentare care cântărește 25,3 kg și conține făină albă de grâu, mălai, paste făinoase, ulei, zahăr, orez, conservă carne de vită, conservă carne de porc, pate de ficat, compot de fructe și gem de fructe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANUNȚ IMPORTANT!

 

Luni 12.12.2022, la ora 800,  în locația din Piața RIZER (lângă Spitalul Militar din Galați) va începe distribuirea pachetelor cu alimente – tranșa a V-a din partea Uniunii Europene către persoanele menționate la punctul a) si b) din O.U.G. 84/2020 , respectiv beneficiarii venitului minim garantat(V.M.G.) și beneficiarii alocației pentru susținerea familiei(A.S.F.) în cadrul Programului Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate POAD 2020/2022, la nivelul municipiului Galați.

Pachetele cu produsele alimentare se vor  ridica personal sau de către aparținatori, de la centrul de distribuție din Piața RIZER .

Pentru a putea ridica produsele alimentare comunitare beneficiarii/aparținătorii trebuie să prezente în original cartea de identitate a  persoanei titulare/certificatul de naștere al copilului după caz;

Programul de distribuție este de Luni până Vineri,  între orele 800 – 16 00.

În cadrul POAD 2020/2022 fiecare beneficiar final va primi câte o cutie cu produse alimentare (tranșa a V-a), conținutul unei cutii fiind următorul:

Nr.

crt

Produs

Ambalare

Nr. buc.

1.

Faină albă de grâu

punga de 1 kg.

5 buc.

2.

Mălai

punga de 1 kg.

4 buc.

3.

Paste făinoase

punga de 400 g.

2 buc.

4.

Ulei

sticlă din plastic de 1 L.

4 L.

5.

Zahăr

punga de 1 kg.

2 buc.

6.

Orez

punga de 1 kg.

4 buc.

7.

Conserva carne de vită

cutie metalică de 300 g.

5 buc.

8.

Conserva carne de porc

cutie metalică de 300 g

3 buc.

9.

Conserva pateu de ficat de porc

cutie metalică de 200 g

5 buc.

10.

Compot de fructe

borcan sticlă sau cutie metalică 720 ml.

2 buc.

11.

Gem de fructe

360 g.

1 buc.

12.

Gem de fructe dietetic

360 g.

1 buc.

 

 

 

25,3 kg. 

greutatea unui pachet alimentar

       

 

 Mențiune

Persoanele cu handicap grav și accentuat vor putea beneficia de alimente comunitare POAD tranșa a V-a doar în limita stocului disponibil, începând cu data de 20.01.2023. Pachetele cu produse alimentare se vor  ridica personal sau de către aparținatori, de la centrul de distribuție din Piața RIZER.

Pentru ridicarea produselor persoanele cu handicap grav și accentuat/sau aparținătorii trebuie să prezinte:

  • în original și în copie certificatul de încadrare în grad de handicap eliberat de Comisia pentru protecţia copilului sau, după caz, certificatul de încadrare în grad de handicap eliberat de Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap;
  • cartea de identitate a persoanei titulare/a aparținătorului/certificatul de naștere al copilului - după caz.

Programul de distribuție: de Luni până Vineri,  între orele 800 – 16 00.

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANUNȚ IMPORTANT!

 

Beneficiarii venitului minim garantat (VMG) si ai alocatiei pentru sustinerea familiilor (ASF) sunt rugati sa se prezinte in punctul de distributie din Piata Tiglina 1 – Parcarea laterala, pana in data de 09.06.2022 , in vederea ridicarii produselor ALIMENTARE comunitare. prin programul POAD 2019/2022.

LUNI 10.06.2022, la ora 8 00 , in locatia din Piata Tiglina 1- Parcarea laterala va incepe distribuirea pachetelor cu alimente – TRANSA 4 din partea Uniunii Europene catre persoanele mentionate la punctul c) din OUG 84 /2020 , respectiv persoane cu dizabilitati – handicap gradul I si handicap gradul II , in cadrul Programului Operational Ajutorarea Persoanelor Defavorizate POAD 2019/2022, la nivelul municipiului Galati.

Distribuția produselor pentru persoanele cu handicap gradul I si gradul II se va efectua în perioada 10 - 24 iunie 2022, in limita stocului disponibil.


Pachetele cu produse alimentare  se vor ridica personal sau de către apartinatori, de la centrul de distribuție din Piața Tiglina 1 - parcarea laterală.

Pentru a putea ridica produsele comunitare beneficiarii/apartinatorii trebuie sa se prezinte cu urmatoarele documente, in original:

  • buletinul persoanei titulare/certificatul de nastere dupa caz;
  • buletinul apartinatorului;
  • certificatul de handicap in original si in copie. Copia dupa certificatul de handicap se opreste la dosarul distributiei POAD 2019/2022 ca document justificativ.
  • Programul de distributie este de Luni pana Vineri, intre orele 8 00 – 16 00 .

In cadrul POAD 2019/2022 fiecare beneficiar final va primi cate o cutie cu produse alimentare (transa 4) , continutul unei cutii fiind urmatorul:

Nr.

crt

Produs

Ambalare

Nr. buc.

1.

Faină albă de grău

punga de 1 kg.

5 buc.

2.

Mălai

punga de 1 kg.

4 buc.

3.

Paste făinoase

punga de 400 g.

2 buc.

4.

Ulei

sticlă din plastic de 1 L.

4 L.

5.

Zahar

punga de 1 kg.

2 buc.

6.

Orez

punga de 1 kg.

4 buc.

7.

Conserva carne de vite

cutie metalică de 300 g.

5 buc.

8.

Conserva carne de porc

cutie metalică de 300 g

3 buc.

9.

Conserva pateu de ficat de porc

cutie metalică de 200 g

5 buc.

10.

Compot de fructe

borcan sticlă sau cutie metalică 720 ml.

2 buc.

11.

Gem de fructe

360 g.

1 buc.

12.

Gem de fructe dietetic

360 g.

1 buc.

 

 

 

25,3 kg. 

greutatea unui pachet alimentar